reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Štefan Vadocz

Štefan Vadocz

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viac ako 20 rokov sa venujem komunikácii a médiám. Starám sa o PR lietajúceho auta AeroMobil. Dozerám tiež na chod agentúry Neopublic, ktorá pôsobí v Bratislave a v Prahe. Zoznam autorových rubrík:  PRMédiáTechnológieSúkromnéNezaradené

reklama

PR

"Milí muži, ak sa nezačnete holiť, my sa prestaneme!" - vaše ženy

Štefan Vadocz

"Milí muži, ak sa nezačnete holiť, my sa prestaneme!" - vaše ženy

Ďalší príspevok zo série Zaujímavé PR kampane. Firma Gillete sa minulý rok rozhodla zareagovať na rozmáhajúci sa trend neoholených a drsných tvárí naozaj svojrázne. Po vzore politických kampaní vytvorila hnutie No Scruf (Nie strnisku). Iniciátorkami hnutia boli známe ženy a modelky, ktoré vystavili na obdiv svoje neoholené podpazušie, aby tým vyjadrili protest proti neoholeným tváram.

  • 5. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 741x
  • 186
Boj proti "zlým" tukom

Štefan Vadocz

Boj proti "zlým" tukom

Dnes ponúkam prvý príspevok zo série Zaujímavé PR kampane. Osvetová kampaň proti zlým tukom - saturovaným a nasýteným - môže mať mnoho podôb. Americká Heart Association si zvolila naozaj nevšedný spôsob. Na web stránke BadFatBrothers nájdete príbeh zlých tukov, ktoré doslova lámu srdce.

  • 3. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 792x
  • 1
Som involvovaný, čekol som badžet

Štefan Vadocz

Som involvovaný, čekol som badžet

Počas minulého wíku som začekoval zvýšený výskyt reklamčiny v našej agentúre. Reklamčina je jazyk, ktorým hovoria ekaunti v agoškách. Teším sa. Reklamčina je jeden zo spôsobov ako zvýšiť výskyt spoluhlások dz a dž v našom materinskom jazyku.

  • 21. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 041x
  • 38
Definícia PR

Štefan Vadocz

Definícia PR

Už dlhší čas rozmýšľam nad zmysluplnou definíciou public relations alebo vzťahov k verejnosti, definíciou oblasti, v ktorej pôsobím. Musím sa priznať. Prísť s niečím jednoduchým a na prvé počutie zrozumiteľ ným je veľmi komplikované. A pritom, public relations nie sú žiadna čierna mágia, ale legitímne podnikanie v oblasti komunikácie, ako každé iné. Pomôžete mi s jednoduchou definíciou, ktorú pochopí každý?

  • 14. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 198x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu